Grafisch Design
Binnen Bij Musea
Binnen Bij Musea zet zich in voor het digitaliseren van musea en museumcollecties. Hiermee hopen zij onder andere de jeugd te stimuleren om het museum vaker te bezoeken. Door interactieve digitale spellen te ontwikkelen die in het museum gespeeld worden, zorgt Binnen Bij Musea voor een groeiende interesse voor cultuur onder jongeren. Muninn Media is de vormgever van deze spellen en de bijbehorende grafische uitingen. Hiernaast verzorgt Muninn Media de grafische vormgeving van de marketingcommunicatiemiddelen, zoals brochures, spelkaartjes en posters.
Olivia Limoncello
Olivia Limoncello is ontstaan vanuit de liefde voor Italië en haar rijke keuken, waar limoncello als aperitief een traditionele plek heeft. Bij elke slok Olivia Limoncello proef je een vleugje ‘La Dolce Vita’. Deze limoncello wordt gemaakt van verse, zorgvuldig geselecteerde ingrediënten. Dankzij de combinatie van eenvoudige maar hoogwaardige ingrediënten is Olivia Limoncello een liqueur van uitzonderlijke kwaliteit. Muninn Media ontwerpt de labels voor de limoncelloflessen van horecagelegenheden die ‘Olivia Limoncello’ aanbieden.
Tikkie Bijzonder
Lunchroom Tikkie Bijzonder is een bijzondere lunchroom in Sliedrecht. Bij deze horecagelegenheid werken namelijk mensen met een verstandelijke beperking. Deze ‘horecakanjers’ worden ondersteund door een aantal enthousiaste begeleiders. Dat deze lunchroom, naast hun maatschappelijke kwaliteiten, ook topkwaliteit levert op het gebied van de horeca blijkt wel uit de vele positieve reacties van de gasten. Ook bij de Nederlandse Horecaprijzen is deze lunchroom niet onopgemerkt gebleven. In 2024 werd Lunchroom Tikkie Bijzonder 3e in de categorie ‘Beste Lunchroom’ van Zuid Holland en werden zij 8e van Nederland in deze categorie! Muninn Media verzorgt de grafische vormgeving van de online en offline uitingen van dit bedrijf. Ook maken wij regelmatig bedrijfsfoto’s en bedrijfsvideo’s in de lunchroom.