Online vindbaarheid is in de marketing-communicatiewereld een term waar u als ondernemer waarschijnlijk vaak mee wordt geconfronteerd. Dit is niet gek, want het wordt steeds uitdagender om ervoor te zorgen dat een website bovenaan komt te staan in de Google resultaten. Daarom houden wij rekening met zaken zoals een snelle laadtijd van de pagina’s, het optimaliseren van de leesbaarheid en het correcte gebruik van kopteksten. Deze zaken zijn namelijk erg belangrijk om de vindbaarheid van je website te verhogen.
Online vindbaarheid is in de marketing-communicatiewereld een term waar u als ondernemer waarschijnlijk vaak mee wordt geconfronteerd. Dit is niet gek, want het wordt steeds uitdagender om ervoor te zorgen dat een website bovenaan komt te staan in de Google resultaten. Daarom houden wij rekening met zaken zoals een snelle laadtijd van de pagina’s, het optimaliseren van de leesbaarheid en het correcte gebruik van kopteksten. Deze zaken zijn namelijk erg belangrijk om de vindbaarheid van je website te verhogen.
BTW: NL002397837B03
De Oostenrijkse Markus Blunder is sinds de jaren 90 een wereldwijd gerespecteerde filmproducent. Succesvolle samenwerkingen met artiesten zoals Metallica en Shania Twain en bedrijven zoals Audi, Nintendo en Samsung zorgen ervoor dat Markus een mooi CV heeft opgebouwd. Naast het produceren van muziekvideo’s heeft Markus enkele filmproducties en documentaires op zijn naam staan, die onder andere te bekijken zijn op Netflix en Amazon.
Om zijn uitstraling als filmmaker, fotograaf en regisseur in de moderne (digitale) wereld te voorzien van nieuw elan, kregen wij van Markus de opdracht om zijn website volledig opnieuw te ontwerpen. Hierbij wilde hij graag dat er gebruik werd gemaakt van een donker template, om de kleuren in zijn filmportfolio eruit te laten springen.
MAMA Advisory Group is een internationaal adviesbureau, opgericht om bedrijven uit het Westen te verbinden met die in Azië. MAMA Advisory Group wil de cultuurverschillen tussen ‘Oost’ en ‘West’ juist inzetten om tot innovatieve, unieke en baanbrekende concepten en ideeën te komen. Het constant uitbreidende portfolio van MAMA Advisory Group bestaat uit ondernemingen uit alle denkbare sectoren.
De website van MAMA Advisory Group maakt gebruik van een zogeheten ‘nude’ kleurenpalet, afgeleid van de oosterse en westerse cultuur, in combinatie met aarde- en steentinten. De opdrachtgever wil namelijk nadrukkelijk laten merken dat MAMA Advisory Group natuurwelzijn, cultuur en tradities hoog heeft zitten.
Beroep in de Groep is een bedrijf dat zich richt op het basisonderwijs. Zij bieden interactieven lessen aan over beroepen, bedoeld voor groep 7 en 8. Tijdens deze lessen krijgen leerlingen praktische opdrachten die passen bij het beroep waar de les over gaat. Beroep in de Groep verwerkt koppelingen met de standaard lesstof in hun opdrachten, zodat leerlingen het nut van schoolvakken die zij krijgen beter begrijpen.
Beroep in de groep heeft voornamelijk de basisscholen als doelgroep. De eindgebruikers zullen vooral bestaan uit docenten, ouders en schoolbestuurders. De website is daarom ontworpen met speelse en felle kleuren, maar oogt alsnog zakelijk. Het feit dat het concept van ‘Beroep in de Groep’ bedoeld is voor kinderen komt hierdoor terug in de branding van de website.
Binnen Bij Musea is een zeer interessant initiatief dat zich bezighoudt met het digitaliseren van musea en andere cultuurinstanties in Nederland. Door een digitale oplossing te bieden, zorgt ‘Binnen Bij Musea’ ervoor dat de museumsector niet achterblijft in de technologische ontwikkelingen waar onze samenleving mee te maken krijgt.
De uitstraling en het gebruiksgemak van de website moesten worden geoptimaliseerd voor een oudere doelgroep. De website moest makkelijk te navigeren zijn en de doelgroep van 40 jaar of ouder aanspreken.
De Bruijn – Huis en Tuin is een hoveniersbedrijf uit Hardinxveld-Giessendam dat is gespecialiseerd in het aanleggen en onderhouden van tuinen. Ook houden zij zich bezig met reinigingswerkzaamheden in en om het huis. Dit familiebedrijf van hardwerkende 3 broers heeft zomer na zomer een volgeboekte agenda. Deze projecten willen zij natuurlijk graag tentoonstellen, dus waren zij op zoek naar een website.
De website van ‘De Bruijn – Huis en Tuin’ is opgebouwd met een groen kleurenpalet, wat past bij het werk wat dit bedrijf doet. Verder is er gekozen voor een template waarbij gebruik is gemaakt van veel beeldmateriaal. Het werk van De Bruijn – Huis en Tuin is hierdoor op iedere pagina zichtbaar.
KIIRO is een Rotterdamse hiphopartiest en producent die wordt gezien als één van de nieuwe talenten in de muziekindustrie. Recentelijk (2022) won KIIRO de Juryprijs bij ‘De Grote Prijs van Rotterdam’ in de categorie Hiphop. Naast muziek maken houdt KIIRO zich ook bezig met het inspireren van jonge talenten met een passie voor muziek door ze les te geven. Ook produceert hij muziek voor onder andere commercials en documentaires.
De roots van KIIRO liggen in Japan, zijn artiestennaam betekent dan ook ‘geel’ in het Japans. Daarom is er in het ontwerp gekozen voor verschillende zachte geeltinten, die voor de afwisseling zijn aangevuld met donkergroene elementen. Om de website een zakelijke, maar toch creatieve uitstraling te geven, is er gebruik gemaakt van een combinatie van een speels en een formeel lettertype.
Creatieve ideeën? Dan wil je natuurlijk de juiste creatieve partner in crime inschakelen! Bekijk ons portfolio voor inspiratie of neem contact met ons op!
Weten wat wij voor u kunnen betekenen? Mail ons op info@muninnmedia.nl
Liever een persoonlijk gesprek? Dat kan!
0640473702